Tässä nyt tuli mieleen että aluksi pitäisi puhua varmaan itsestään... Oonkin niin helkutin hyvä tälläisessä :D no, yrittänyttä ei laiteta! Hmm, olen pätkä inisijä joka nyt ei saa oikein päähänsä mitään kerrottavaa mutta kysyä saa :D emo ja gootti tyyli suuntaukseni on must. for me. Öm, olen ylipirteä uke (toivottavasti joku tietää mitä meinaa) ja kutsuma nimi on Dei-chan. "Omistan" Ita-saman, jota rakastan yli kaiken   (^__^)  Ystävät ovat minulle kaikki kaikessa, ja auta perkele jos joku tulee heille jotain valittamaan. En jaksa lissu-hoppari-teinix-tyylisiä ihmisiä, vaan pidän otakuista, taviksista, erikoisista tapauksista, emoista ja gooteista. Rakastan kaikkia semejäni <3 (taas toivon että joku ymmärtää tuon) TF ja Manga/anime ovat olleet pienestä pitäen minulle maanpäällinen taivaani. Pelaan liikaa pokemonia ja olen liian hurahtanut akatsukiin. Pervoille jutuille minulla ei ole korvaa, en vain yksinkertaisesti niitä ymmärrä xD tämä Orihime kuittaa, ja painuu tutimaan.

T¨ämä on täysin sama teksti kuin toisessa blogissani Bloggerissa, mutta oeln niin helkutan laiska, etten jaksanut vääntää mitään uutta tähän!! xD käykää siellä ihmeessä!

http://fanttichan.blogspot.com/